Küsige pakkumist!
Võimalusel täitke kõik väljad kas või ligikaudsete arvudega.
Hinnakiri
Dokumentide arv kalendrikuus |
Kuutasu € Variant 1 |
Kuutasu € Variant 2 |
1-30tk | 105 | 90 |
31-40tk | 130 | 110 |
41-50tk | 160 | 140 |
51-60tk | 185 | 165 |
61-70tk | 200 | 185 |
71-80tk | 220 | 205 |
Variant 1: Raamatupidaja sisestab kõik dokumendid. Dokumendiks loetakse ostu-, müügiarveid, sularaha tšekke, kaardimakse tšekke jms.
Variant 2: Klient sisestab müügiarved, raamatupidaja kõik muud dokumendid.
Hinnas sisaldub:
Algdokumentide kontroll, nende süstematiseerimine ja kajastamine pearaamatus;
Sularahaarvestus (kassa sisse- ja väljaminekuorderite koostamine, kassaraamat);
Käibemaksuarvestus, käibedeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile (elektrooniliselt);
Põhivara arvestus (kuni 3 põhivara hinna sees, iga järgnev 1,50€/ tk);
Jooksev konsultatsioon kuni 1 tund kalendrikuus.
Kalendrikuu võimalikud lisateenused:
Laoarvestus 2€/ artikkel;
Palgaarvestus koos maksudeklaratsiooni esitamisega 1-3 isikut 5€/inimene. Edasi 3€/inimene;
Müügiarvete koostamine 0.75 – 2,50€/ tk olenevalt keerukusest;
Statistika aruanne ja selle esitamine 15€/ aruanne;
Ühikupõhised lisateenused:
Finantsaruanded pangale, liisingule vms. alates 50€/ tk;
Aastaaruanne keskmine aastane kalendrikuu teenustasu hind, minimaalselt 100€;
Firma esindamine Maksu- ja Tolliametis, suhtlemine audiitoriga 30€/ tund;
Paberdokumentide printimine 0,50 €/ leht
Paberdokumentide arhiveerimine 0,15 €/ dokument
Muud tööd kliendile 30€/ tund.
Tunnihind kliendilepinguta 60€/tund.
Hindadele lisandub käibemaks.