Küsige pakkumist!
Võimalusel täitke kõik väljad kas või ligikaudsete arvudega.
Hinnakiri
Dokumentide arv kalendrikuus |
Kuutasu € Variant 1 |
Kuutasu € Variant 2 |
1-10tk | 40 | 35 |
11-20tk | 55 | 50 |
21-30tk | 85 | 70 |
31-40tk | 110 | 90 |
41-50tk | 130 | 110 |
51-60tk | 160 | 130 |
61-70tk | 170 | 145 |
71-80tk | 190 | 165 |
Variant 1: Raamatupidaja sisestab kõik dokumendid.Dokumendiks loetakse ostu-, müügiarveid, sularaha tšekke, kaardimakse tšekke jms.
Variant 2: Klient sisestab müügiarved, raamatupidaja kõik muud dokumendid.
Hinnas sisaldub:
Algdokumentide kontroll, nende süstematiseerimine ja kajastamine pearaamatus;
Sularahaarvestus (kassa sisse- ja väljaminekuorderite koostamine, kassaraamat);
Käibemaksuarvestus, käibedeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile (elektrooniliselt);
Põhivara arvestus (kuni 3 põhivara hinna sees, iga järgnev 1€/ tk);
Jooksev konsultatsioon.
Kalendrikuu võimalikud lisateenused:
Laoarvestus 1.50€/ artikkel;
Palgaarvestus koos maksudeklaratsiooni esitamisega 1-3 isikut 4€/inimene. Edasi 2,50€/inimene;
Müügiarvete koostamine 0.30 – 2,50€/ tk olenevalt keerukusest;
Statistika aruanne ja selle esitamine 7€/ aruanne;
Ühikupõhised lisateenused:
Finantsaruanded pangale, liisingule vms. alates 15€/ tk;
Aastaaruanne keskmine aastane kalendrikuu teenustasu hind, minimaalselt 60€;
Firma esindamine Maksu- ja Tolliametis, suhtlemine audiitoriga 20€/ tund;
Kiirtöö 14€/ tund.
Hindadele lisandub käibemaks.