Hinnad

Küsige pakkumist!

Võimalusel täitke kõik väljad kas või ligikaudsete arvudega. 






Hinnakiri

Dokumentide arv kalendrikuus

Kuutasu €

Variant 1

Kuutasu €

Variant 2

1-10tk 50 45
11-20tk 65 60
21-30tk 95 80
31-40tk 120 100
41-50tk 140 120
51-60tk 170 140
61-70tk 180 155
71-80tk 200 175

Variant 1: Raamatupidaja sisestab kõik dokumendid.Dokumendiks loetakse ostu-, müügiarveid, sularaha tšekke, kaardimakse tšekke jms.

Variant 2: Klient sisestab müügiarved, raamatupidaja kõik muud dokumendid.

Hinnas sisaldub:

Algdokumentide kontroll, nende süstematiseerimine ja kajastamine pearaamatus;

Sularahaarvestus (kassa sisse- ja väljaminekuorderite koostamine, kassaraamat);

Käibemaksuarvestus, käibedeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile (elektrooniliselt);

Põhivara arvestus (kuni 3 põhivara hinna sees, iga järgnev 1,50€/ tk);

Jooksev konsultatsioon kuni 1 tund kalendrikuus.

 

Kalendrikuu võimalikud lisateenused:

Laoarvestus 2€/ artikkel;

Palgaarvestus koos maksudeklaratsiooni esitamisega 1-3 isikut 5€/inimene. Edasi 3€/inimene;

Müügiarvete koostamine 0.50 – 2,50€/ tk olenevalt keerukusest;

Statistika aruanne ja selle esitamine 10€/ aruanne;

Ühikupõhised lisateenused:

Finantsaruanded pangale, liisingule vms. alates 20€/ tk;

Aastaaruanne keskmine aastane kalendrikuu teenustasu hind, minimaalselt 60€;

Firma esindamine Maksu- ja Tolliametis, suhtlemine audiitoriga 25€/ tund;

Muud tööd kliendile 20€/ tund.

Mittekliendi tunnihind 50€/tund.

Hindadele lisandub käibemaks.