Hinnad

Küsige pakkumist!

Võimalusel täitke kõik väljad kas või ligikaudsete arvudega. 






    Hinnakiri

    Dokumentide arv kalendrikuus

    Kuutasu €

    Variant 1

    Kuutasu €

    Variant 2

    1-10tk 50 45
    11-20tk 65 60
    21-30tk 95 80
    31-40tk 120 100
    41-50tk 140 120
    51-60tk 170 140
    61-70tk 180 155
    71-80tk 200 175

    Variant 1: Raamatupidaja sisestab kõik dokumendid.Dokumendiks loetakse ostu-, müügiarveid, sularaha tšekke, kaardimakse tšekke jms.

    Variant 2: Klient sisestab müügiarved, raamatupidaja kõik muud dokumendid.

    Hinnas sisaldub:

    Algdokumentide kontroll, nende süstematiseerimine ja kajastamine pearaamatus;

    Sularahaarvestus (kassa sisse- ja väljaminekuorderite koostamine, kassaraamat);

    Käibemaksuarvestus, käibedeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile (elektrooniliselt);

    Põhivara arvestus (kuni 3 põhivara hinna sees, iga järgnev 1,50€/ tk);

    Jooksev konsultatsioon kuni 1 tund kalendrikuus.

     

    Kalendrikuu võimalikud lisateenused:

    Laoarvestus 2€/ artikkel;

    Palgaarvestus koos maksudeklaratsiooni esitamisega 1-3 isikut 5€/inimene. Edasi 3€/inimene;

    Müügiarvete koostamine 0.50 – 2,50€/ tk olenevalt keerukusest;

    Statistika aruanne ja selle esitamine 10€/ aruanne;

    Ühikupõhised lisateenused:

    Finantsaruanded pangale, liisingule vms. alates 20€/ tk;

    Aastaaruanne keskmine aastane kalendrikuu teenustasu hind, minimaalselt 60€;

    Firma esindamine Maksu- ja Tolliametis, suhtlemine audiitoriga 25€/ tund;

    Muud tööd kliendile 20€/ tund.

    Mittekliendi tunnihind 50€/tund.

    Hindadele lisandub käibemaks.