Hinnad

Küsige pakkumist!

Võimalusel täitke kõik väljad kas või ligikaudsete arvudega. 






 

Hinnakiri

Dokumentide arv kalendrikuus

Kuutasu €

Variant 1

Kuutasu €

Variant 2

1-10tk 35 35
11-20tk 50 45
21-30tk 70 55
31-40tk 90 70
41-50tk 110 90
51-60tk 130 100
61-70tk 145 120
71-80tk 165 140

Variant 1: Raamatupidaja sisestab kõik dokumendid.Dokumendiks loetakse ostu-, müügiarveid, sularaha tšekke, kaardimakse tšekke jms.

Variant 2: Klient sisestab müügiarved, raamatupidaja kõik muud dokumendid.

 

Hinnas sisaldub:

Algdokumentide kontroll, nende süstematiseerimine ja kajastamine pearaamatus;

Sularahaarvestus (kassa sisse- ja väljaminekuorderite koostamine, kassaraamat);

Käibemaksuarvestus, käibedeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile (elektrooniliselt);

Põhivara arvestus (kuni 3 põhivara hinna sees, iga järgnev 1€/ tk);

Jooksev konsultatsioon.

 

Kalendrikuu võimalikud lisateenused:

Laoarvestus 1.50€/ artikkel;

Palgaarvestus koos maksudeklaratsiooni esitamisega 1-3 isikut 4€/inimene. Edasi 2,50€/inimene;

Müügiarvete koostamine 0.30 – 2,50€/ tk olenevalt keerukusest;

Statistika aruanne ja selle esitamine 7€/ aruanne;

 

Ühikupõhised lisateenused:

Finantsaruanded pangale, liisingule vms. alates 15€/ tk;

Aastaaruanne keskmine aastane kalendrikuu teenustasu hind, minimaalselt 60€;

Firma esindamine Maksu- ja Tolliametis, suhtlemine audiitoriga 20€/ tund;

Kiirtöö 14€/ tund.

 

Hindadele lisandub käibemaks.